دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در حال حاضر، بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین تاثیر بسیاری بر کسب و کارها گذاشته است، به طوری که تمامی بخش‏های تجارت و کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال روی آورده‏ اند. در این شرایط، ابزار و تکنیک‏های بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین، فرصتی در جهت رقابت، بقا و حتی رشد کسب و کارها برای صاحبان آنها فراهم کرده است. در ادامه، ۱۲ دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتال را با هم بررسی می کنیم.

ادامه مطلب
پیشنهاد های ویژه وب بندر برای کسب و کار آنلاین

پیشنهاد های ویژه وب بندر برای کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین...موضوعی که با اسم ها و عناوین مختلفی به گوشمان خورده است.هر چقدر هم بخواهیم این مسیر و جبر فناوری را نادیده بگیریم باز هم ردپای آن را در قسمتی از زندگی خود خواهیم دید.شاید تا حالا از هیچ سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی خرید نکرده باشیم اما حتما یک کالا یا یک موسیقی یا یک فیلم در فلان شبکه اجتماعی چشممان را گرفته است.

ادامه مطلب
چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟

چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟

امروزه سایت‌های بسیار زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش محتوا فعالیت دارند. تولید محتوا در سال‌های اخیر به یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است، به طوری که اگر لیستی از سایت‌های بوکمارک شده داشته باشید و بعد از یک هفته سری به لیست خود بزنید، خواهید دید که در طول این یک هفته چندین محتوا تولید کرده‌اند.

ادامه مطلب
قبل از تولید محتوا به چه چیزهایی نیاز داریم؟

قبل از تولید محتوا به چه چیزهایی نیاز داریم؟

تولید کردن یک محتوا آن چنان هم کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف زمان و هزینه است تا به یک تولید کننده محتوا حرفه‌ای تبدیل شوید. برای این کار نیاز به یک سری پیش نیاز دارید که باید در سطح بالایی آنها را کسب کنید، تا در فرآیند تولید محتوا دچار مشکل نشوید.

ادامه مطلب
انواع روش های تولید محتوا

انواع روش های تولید محتوا

تصوری که بیشتر افراد از کلمه تولید محتوا دارند این است که صرفا به صورت متنی با تلفیقی از تصاویر اقدام به انتشار متن، معرفی محصول و یا یک مقاله علمی می‌کنند. اما لازم است بدانید که فرآیند تولید محتوا صرفا محدود به متن نیست. هر گونه محتوا که برای معرفی یک محصول، ارائه یک مقاله علمی یا تخصصی و حتی یک محتوای خبری باشد، می‌تواند به هر یک از اشکال زیر تولید شده باشد.

ادامه مطلب
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتاپ‌ها

۲۰ دلیل اصلی شکست استارتاپ‌ها

دنیای امروز دنیای استارتاپ‌هاست. کسب‌وکارهای نوپا هر روز در گوشه‌ای از جهان شکل می‌گیرند و محصولات و خدمات‌شان را به بازار عرضه می‌کنند. اما واقعا چند درصد از این استارتاپ‌ها می‌توانند از مرحله‌ی اولیه گذر کنند و در بازار رقابتی امروز به فعالیت خود ادامه بدهند؟

ادامه مطلب
برو بالا